Sunday, April 18

Peringatan utk diri ku jua ^^



ps: I DONT KNOW WHETHER THE VIDEO IS WORKING OR NOT WITH UR BROWSER. THIS IS THE LINK
aku tak sebaik mana, pakaian ku jua tak sesopan mana. Apetah lagi bila melihat pergaulan ku yang tak membataskan aku berkawan dengan sesiapa saja. Dari sealim-alim manusia yang berpurdah hingga lah mereka yang kaki clubbing dan juga manusia yang sanggup gugurkan kandungan. Semua ada dalam senarai teman ku. tapi aku sangat berpegang pada satu perkara dalam persahabatan. Terima aku seperti diri aku dan menghormati pegangan aku. Dan aku sangat3 berharap aku bukan di kalangan yang begitu. biarlah cerita mereka menjadi iktibar buat aku.

Td...tgk u-tube lagu ni..sayu sangat rasa..lalu aku mecej mulat.

aku ===>> nape syg nk kapel ngn sy?

mulat ===>> sy tak nak kapel ngan syg, sy nak habiskan sepanjang hayat sy bersama syg sebab syg wanita yang sy cintai sepenuh hati.

Sgt membahagiakan jwpn itu. Kerana, aku jua menyimpan hasrat yang sama.
Sesungguhnya, ht ini sgt takut dengan peredaran masa. Hanya pada-Nya aku memohon, semoga terpelihara kesucian cinta kami. Kadang-kadang aku leka dan sering tak ambil kesah benda-benda kecil, mujur lah mulat jenis yang pandai menjaga batas-batas antara kami. Kalau ada yang yang terlebih, dia la yang bertindak mengawal keadaan. Aku bersyukur dikurniakan insan seperti dia menjadi teman hidup ku. Aku tak ingin kehilangan dia ;)

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr