Saturday, June 26

Somewhere i called HOME.


With no way to get home
And I dont wanna go, go
I dont wanna go, go
I dont wanna no, no
I dont wanna it, down low

.:I dont want to walk this earth if I gotta do it solo:.
Pertama sekali yang terbayang dalam minda bila kita sebut rumah, mesti keluarga kan? Ada kasih sayang dalam rumah. Tapi macam mana kalau kita sebenarnya homeless walaupun ada rumah? (eh, bukan 'kita' la, 'aku') ;p
Kalau nak riak lagi takbur, aku boleh je cakap rumah aku bukan setinggan, bukan rumah yang bila hujan je ada bocor di sana sini, dan bukan juga rumah yang kau nak jalan pon berselisih bahu dengan orang lain. waah, bunyi macam besar n bagus sangat je rumah aku..hebat sgt ke?
jawapan dari mulut: ergg rumah aku selesa aje, ada 4 bilik, 2 bilik air, 2 ruang tamu dan 1 dapur. owh, ade juga porch kereta dan halaman yang boleh buat padang bola.
jawapan dari hati: sebenarnya aku dah homeless..aku lagi teruk dari orang yang dudok setinggan ataw rumah kotak. hahaha rumah aku tibe2 jadi lutsinar kot. ;p
p/s: now tengah kumpol wet bli hp baru sbb hp dua2 da mengong. tak mao paw mak lg. nak paw ayah, tp my little brother nak daftar IPTA..byk nak pkai dwet kowt. hmm aku anak tunggal tapi aku ada 7 adik beradek. should be more tollerate to them.

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr