Monday, June 8

cik ya, kite nak kawen jugak! =)

tgh syok2 buat 'AWAN' atas kepala sambil tgk cousin ku sanding, tibe2 anak buah ku kat sebelah menarik-narik baju ku memberi isyarat utk membisikkan sesuatu.. kacau stim betol itu kecik! huhu..

HAIKAL : cik ya, kite nak kawen jugak! (perh, serius giler muke)

AKU : Ekal taw ke kawen tu ape?

HAIKAL : kawen tu mcm mama ngn papa la. pastu boleh duduk atas tu..(sambil tunjuk pelamin) dulu papa ngn mama pon duduk atas tu..kite tgk gambar taw!

AKU : SALAH! bkn laaa.. tak taw pe tu kawen ne ley kawen.. xleh2! (sambil wat muke xmo lyn =p)

HAIKAL senyap. aku toleh je tgk die, mata dah berair.. hah??!! NANGES??

AKU : Laaa..apsal nanges plak ni?

HAIKAL : kite nk dok atas tu!! nak....mama kate kene kongsi baru boleh kawen. nanti ekal kongsi la jajan ekal ngan isteri ekal.. boleh la cik yaa~~~

AKU : OK, tp ekal nak kawen dgn sape? sape isteri ekal? xpyh kawen la ekal. xyah kongsi2. xpe2 nanti cik ya mek kan gambar ekal atas tu nak? kite rahsia ok?

HAIKAL : cik ya jahat!! (trus lari keluar..terpinge aku.)

huhuhu..den xphm smpai sekarang pe salah den. huh dak 5 tahun.. phm ke kawen tu ape? PELIK. =P

4 feedback:

Ahmad Shafiq said...

kawin eh. banyak tu definisi dye. aku pun masih mencari2 maksud sebenar perkahwinan tu. cuz bg aku kawin menda yang besar n perlu teliti.

geng@usm said...

salam..what a kiut belog hehe..


ske belog cmni coz lil bit stuff..not so heavy..esy to be read..selamat berbelogin ok:)

ntuk org yg kiut jgk hehe..

salam kenal-kenal.

cemomoi said...

kecik2 sebok nk jadik bsau kunun bley kawen... udah bsau melilau ngingat zaman lampau

wetfusion said...

you know.. if yo ask a 30year person about marriage. i bet even they dont have the courage to say they know everything about marriage.

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr