Saturday, February 5

bila si jejaka hati mula ber'blog' ^^

Comeeeeeeelllllllllllll~ teeheeeee~
Mulat sy dah ade blog!. Tak taw la ape yg bg die spirit nk menaip n meneroka alam blog...seriously sy sgt suka. Suka bila baca luahan ht dia. sbb mulat sy slalu pendam apa yg dia rasa.. sy rasa lebih dekat dgn diri dia sejak dia wat blog die mcm diari.

Tp biasa lah, lelaki annn...malu kalau org lain baca blog dia..so suweeetttt^^
hehehehe..

nway ahad haritu g kenduri kawen abg si mulat. dgn ma n ayah aku lgtu...huuu... Mane taknye, mulat datang mlm2 hantar kad kawen siap sekotak limau buat ma n ayah. Tu yang ma n ayah sanggup je dtg kenduri tu wlupon kat putrajaya n hujan lebat! pandai betol mulat sy tu me'LOBI' ma n ayah sy. hoho

thats the first time i met his mother..sooo cuak! haha. Tp ok je..mak dia komen aku kecix..ouch! tak taw la maksud die tu aku tak ok ke ok...huuu~ random mungkin. tak pe la, pelan2 kayuh~ heeee.





p/s: gambar di atas adalah semasa kenduri berlangsung...itu ma n ayah sy...yg kecix tu jua, adek mulat sy ;)

2 feedback:

H-A-Z-I-Q said...

ma sy kata kecik means ok...huhuhu~

cemomoi said...

senang ati nampak.....

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr