Wednesday, June 16

Selangor Dah Makin Crouded.

Ouh. Jangan cari pasal dengan saya kalau baru lepas tempuh jem. Bak kata ayah, muncung siap boleh ikat reben. Haha, saja lagi panjang kan muncung sebab nak ayah taw "Kereta manual dah tak sesuai utk anak dia yang aktif berjalan" . Bajet macam boleh dapat kereta baru aje. Sedangkan saya tahu kalau saya minta sambel menangis guling-guling pon ayah buat tak faham aje.

hoho

Sg Buloh kalau tak jem tak sah. Lagi-lagi peak hours time balik kerja. Tak ada jalan tak jem. Short curt yang lorong-lorong kecik pon peoples dah tahu. Wah, macam mana nanti bila saya dah kerja? (dalam otak sebok fikir nanti nak dudok cerok kg bila dah ada family sendiri). Mulat mao kah? hehe..

Kan bagus kalau tiub manusia futurama itu wujud.hehe. Boleh sedut saya ke mana-mana tanpa jem ataw pandu 30km/hr belakang lori.

hmm, 10 tahun akan datang apakah kereta sudah tak releven penggunaannya? Atau motosikal kembali jadi pengangkutan utama? hah.

Jangan beranak ramai-ramai. bumi sesak. ;))

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr