Tuesday, January 11

Perempuan = Shopping !!! sgt sinonim ouh (^_^)


tadi an...tadi annn....tadi..... saya baru beli BROWN LEATHER JACKET idaman! hehehehe~ santek! eh, CANTIK..hehe. Cari kat KL tak da weh...yg pelik nye kat Kluang, johor plak ada. wow!

Admire sangat kat jacket tu... tak sangka jumpa hari ni. Niat hati nk g makan kat Pizza Hut je, tup2 nampak patung pakai kat depan satu butik tu. Terus masuk, cari, dan beli! Tanpa fikir duit sebab BF syg kata ''sy byrkan''. huuu~ eh tak, saya tak paw dia. yela faham same2 student. Nanti bila saya ada duit lebey, bayar semula lah (^^). Kalau pakai duit sendiri beli sekarang, tolak2 tinggal RM4 je dlm dompet
! hahahahaha~ sumpah miskin ouh!



p/s: eden pakai tak la se gojes emma watson di atas...tp...hot sket la kowt! muahaha. Bkn hot ape, HOT kepanasan pkai bju tebal2 kat mesia ni ;)

2 feedback:

cinonex coreyan said...

woww cantik nyeeeeeeeee..emma watson
jgn prasan pulak..hehe
gurau2 jea..peace..


meh singah n folow..hehe
http://cinonexcoreyan.blogspot.com/

at_sy@ said...

teehee..blushing2! eh eh, bkn sy rupenye, emma watson plak! hoho ;)

ok, i'll follow u dear..

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr