Wednesday, April 21

mke mcm mintak sepak!

arrrggg..kesian kau blog. bile gumbira kau slalu aku lupakan. bila cedeh je aku terhegeh2 update ko. huhuhuhu~ maaf lah. mmg ini pon tujuan kau wujud.ngeeh.

Bgn pagi hari ni. perhh kire pagi la ni. 2 sbb, satu sebab lapa. satu lg sbb konon2 nk wish or bg semangat or something kt mulat. tp...errggg sudah salah. Dia cuma perlukan masa. em, nevermind, tomorrow n tomorrow no more me. owh, sy xsedih. sy gembira je. buktinya, ini gambar mengada bangun-bangun dr tidur td..piizzzz ;)

p/s: YE, aku sedar gedix tak hingat. bajet comel. mcm nak kene baling dgn batu amek gambar perasan mcm ni. haha. perempuan2 kat luar sane "saya faham perasaan anda"..gagagaga silakan memaki hamun kalau nak. tp, mcm kau tak pernah amek gambar mcm ni..ngeh.

2 feedback:

cemomoi said...

hihhh bangun tido comel cenggini ke... gi mandi dulu dah mekap lagi comei nih

n0ra said...

hish poyo tol anak encik kamal nan sorng nie..muhahaha

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr