Sunday, February 21

ahh penat.

"ku bukan superstar kaya dan terkenal, ku bukan saudagar yang punya banyak kapal"~lalalalalala.~ sorang2 menyanyi dan menari girang buat aku tenang..ekekeke nk kata menari canggung, mcm break dance..tp keras tahap gaban..huhuhu shuffle kot.. 

PENAT. tu je mampu aku ckp utk seminggu kebelakangan ni. memuaskan hati semua org buat aku letih. ahhh mungkin kerana aku manusia biasa. xbetah bersabar tatkala hati terguris dan menangis. em, mungkin aku perlu mewujudkan satu ruang kedap manusia.hehehe dan aku sorang dudok dlm tu guling-guling suka hati.. wah~!!

TP...xmau la jd sungguh ridiculous. mcm ayam mengeram telor je...ekekeke..
aku msih ada 2 test utk minggu ni. ade bisness yg ptt aku kembangkan...ade org yg tak patt aku tgalkan..
aku cuma letih dan perlu ruang utk diri sndiri. ;p

CHILL LAH!!! lalalalalalalala~

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr