Thursday, February 11

"high maintenance daughter"- En Kamal berkata

orang kata selalunya anak perempuan ialah anak ayah. anak lelaki ialah anak mak. *padahal xde salah sorang mustahil kau boleh wujud*...huhhu sy anak sape??? hehehe bab dwet for sure anak ayah lorrr... bab menghabeskan dwet sape lg kalau bkn anak emak... ;)

i wanna share something here...such an informative thingy gak la...aku dgr dari ceramah kat masjid aritu.

if anak lelaki sakit(whatever sakit la), antara ubat yg mujarab ialah mandi air mandian ibu... if anak pompuan yg sakit,  mandikn pkai air mandian ayah...

em, sounds silly rite? but yg ckp ustaz ok........
tp dah try...aritu baby cousin aku kne 'kutil susu' (xsilap aku tu la name sakitnye), then cousin aku try wat care ni after guna care klinikal xberkesan pd anak die...RESULT = BERJAYA!!!

ok tu je...hehe

p/s: ape kaitan tajuk entry mcm tu?? hahaha saje gedix...

*en kamal ialah ayahanda tercinta*~~ayah, percayala ya tgh belajar berjimat...hukhuk

2 feedback:

RABUN said...

ha ha kalau anak saya mandi, pakai mandian saya mesti dia pengsan ha ha

SyiEra said...

lah...awat plak pengsan??? seminggu skali je ke mandi? hahaha

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr