Sunday, February 28

i'm begging u, please let me be the WINNER!! hehe~

waaaaa tiba-tiba sangat teruja nk share dengan kam0oOo semua. Dengan petunjuk Allah S.W.T, aku nekad bertungkus lumus dan memerah otak untuk menceburkan diri dalam 2 contest yang menguji IQ&EQ aku. Wakaka sumpah ayat poyo giler!. 

first: PETRONAS "EXPERIENCE THE POWER AND FEEL THE SAVINGS" CONTEST

senang je, isi minyak RM30 dapat 1 borang. There are two simple questions need to be answered. Alaah, soalan nak suroh kau bodek aje. jawapan nya dua-dua 'YES'..hu3. Aku suka betul contest ni.Tak perlu poyo nak kene keluarkan ayat-ayat jiwang kenapa aku suka petronas dalam 15 patah perkataan.ish, dah la aku tak suka menipu, nak suruh aku bodek kompem kalah.
hahaha bajet!
Harapan aku, aku dapat bergaya pegang duit macam perempuan sebelah ni dan pulang rumah sambil cakap kat mak, "mak, jom beli AUDI 4 idaman mak..!"

p/s: aku dah hantar 7 form atas nama aku. haahaha, hasil minyak dari kereta aku, mak ayah, dan cousin-cousin ku.. Tiba-tiba jadi rajin gila offer diri kat semua orang, nak tolong pergi isi minyak kereta kat petrol pump. Nak harap kan kereta aku je susah la..mana tak nye, asyik isi RM10 je...adeyh tu je mampu~huhuuu


second: JONGKONG EMAS RM88, 888 MISTER POTATO CONTEST


Waahh suka-suka aje letak nama contest ni macam tu. Ini contest sesuai untuk kau yang bijak gila mathematics and ilmu pajak memajak.. ekeke~ susah ooOo calculation dia. Kau kene kira berat 3 karektor dan 100 biji kentang. Ada klu kat sini. Dah la dalam pound, nak kene convert-convert unit SI yang aku lemah sangat tuh. No wonder lah kan result fizik matrik aku D.Sbb tu la aku sedar diri dan pilih UTHM first choice lg tuh! ok, back to the contest..i think u should try lorr..JONGKONG EMAS WEEHHH!! sape nak bagi,,,kau kawen pon mustahil bakal laki kau bagi..kan? haaa xsalah cuba. Ok, ini kalau menang seyes aku nak bayar PTPTN lum sum! Pastu belanja ayah buat gazebo dan taman landskap kat halaman rumah. Siap ada kolam ikan and waterfall. Nanti dia dah pencen leh la lepak situ sambil baca buku..My father = book worm..huhuhu..
p/s: ini dah anta 5 entry. 2 disumbangkan oleh my mulat (new name for haziq), 3 dr usaha sendiri membeli Mister Potato...hu3.

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr