Thursday, March 4

love start to be complicated

bangun dari tidur dek kerana mimpi ngeri memang memenatkan. buat otak rasa sakit dan jantung berdegup laju macam baru lepas lari pecut 100m. itu berlaku sekarang. i'm just awake from my nightmare.

5.20 pg,..

i died in my nightmare. ye, itu scary. tapi bukan itu sebab aku 'hujan' sekarang.
harini genap 3 bulan kami bersama. i had a lot of work to be done. but i really want to spent my such little time with him today. i tried my very best to settle down all those work ASAP. it's work. dia masih lagi ambil hati dengan sikap kasar aku malam tadi. aku hanya bercadang memujuk dia bila kami jumpa malam nanti. tapi rupanya tindakan ku silap. kemarahan yang terpendam mmbawa padah akhirnya. he refused to date. masa hantar laptop pon dia buat tak tahu aje. he not looked at me as the way he did before. i guess he tried to make me understand that i'm not his girl's type. i said sorry but nothing change. akhirnya niat aku utk bersamanya mlm ni aku batalkan. perjalanan ke KL yang sepatutnya jam 3pg aku percepatkan lepas maghrib je. i tried to convince him to forgive me. he just say ok but then he ignored me. i said 'i love u' but he did not hear me coz he hanged up phone too fast. he did not hear me..... until i died in an terrible accident on my way to KL. i saw him cried (mungkinkah?), but i cant say those word to him anymore.

.......................................................................................................................................................................

bangun dari mimpi yang buat aku kesal layan dia buruk seharian semalam... i called him, but he rejected my call. may be sbb tak nak tidur terganggu. tak pe lah..jadi aku luahkan pada blog tersayang ini. gila jugak bangun kol 5 pg tulis blog.hu3.dek kerana kerja yang banyak, aku terpaksa meletakkan priority pada kerja-kerja ku. lagipun aku ada merancang masa utk dia mlm ni. walaupun sepatutnya masa malam ni aku gunakan untuk perjalan pulang ke KL. pulang ke KL juga atas dasar kerja.kerja oh kerja. tapi aku tangguhkan perjalanan pulang jam 3pagi sabtu. semua kerana aku ingin bersama dia. aku sedar sikap aku malam td menjengkelkan. ye aku kasar sbnrnya. aku jarang berfikir pada tindakan dan kata-kata spontan ku. semua mecej dia aku balas dengan perkataan-perkataan yang menyakitkan hati. i guess so bila aku bace balik mecej2 tu. i know i'm not his girl's type actually. aku suka melawan ckp org. kadang-kadang aku tak sedar ia berlaku.  jujurnya aku masih rasa bahagia walaupon gaduh-gaduh malam td. i dont know why. maybe bukan sbb aku yang sakit hati, dia mungkin. aku masih rasa itu comel. huhu gila. Tapi bila mimpi ni, aku jadi takut sgt. tengok lah masa hantar laptop nnt macam mana dia.... takot sgt kalau situasi sama berlaku.. 


p/s:i love u......(at least he know this) T_T

0 feedback:

Post a Comment

 
Header image by sabrinaeras @ Flickr